Post by lacenasucland on Feb 18, 2022 12:07:37 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Geometry Dash World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Geometry Dash World 2022 version ▞▞▞
Ik vind het leuk, maar ze moet je eigen niveau maken
de sprongen worden meestal niet weergegeven, de dubbele sprongbollen worden meestal niet weergegeven of laten de speler doodvallen >:v
Ik kan een lvl niet halen en dan proberen ik en probeer ik om de lvl the halen maar het lukt niet ik kreeg het gevoel om mijn telefoon tegen de muur aan te gooien en dat heb ik ge daan omdat ik boos was dus download dit spell gwn niet
Het is altijd laggy en crasht mijn tablet en de niveaus gebruiken wifi en het dwingt me om mijn tablet opnieuw op te starten.
Echt een k spel elke keer als ik het speel wordt ik boos en wil ik het liefst mijn telefoon op de grond gooien
Ik zou dit 5 sterren geven als het niet voor de advertenties en vertragingen en zo was. Wat je ook doet, los dit gewoon op
Dit kwam is moeilijk uitdagend en leuk! Dit is een heel goed spel. Ik zeg dit volledig uit eigen vrije wil en ik word er niet toe gedwongen
Best leuk spel, maar die stomme advertenties dekken meestal de inhoud. Zelfs de pauzeknop is niet beschikbaar. En zelfs als je het sluit en zegt dat "advertentie dekt inhoud", is de verdomde doos er nog steeds. Laat me zoveel advertenties zien als je nodig hebt voor mijn spel en ik zal 5 sterren overwegen. Plz veranderen en pronto.
Het is klote omdat het veel te veel hapert en je niet laat springen. Ook zijn de levels extreem lang en moeilijk. Er zijn veel te veel advertenties. Verspil je tijd niet aan dit spel.
Dit is een redelijk goed spel, maar ik heb het 3 sterren gegeven omdat DIT SPEL JE RAGE-MODUS ZAL ACTIVEREN. Ik sloeg mijn tablet kapot omdat ik zo hard raasde.
Geometry Dash World آرکیڈ mhnn
Zet meer niveaus
Geometry Dash World Arkádové kwc
Als ik klik, springt het niet en als ik drie keer klik, stopt het niet met springen, dus dit is onmogelijk en ik raad dit spel niet aan omdat het erg slechte besturing heeft
Alleen jammer dat de levels zo kort zijn...
Elke keer als ik een reclame krijg als ik een niveau aan het doen ben in de oefenmodus dan klik ik de reclame weg en dan is het niveau gestopt. Alsof ik op het niveau heb geklikt. Los op alsjeblieft!
Ik hou ervan. Het is net als de rest van de andere Geometry-spellen, alleen met verschillende niveaus. Bovendien logt de game me NOOIT uit zoals alle andere games die ik vroeger had.
Ik heb een manier gevonden om in de 2.2-editor te komen, ik heb het spel ook voltooid. Geweldig spel! Ik zou je ten zeerste aanraden om dit te spelen.
deze game is iets beter dan de andere, maar het is gemakkelijk om voor het laatste niveau te glitchen (als je begrijpt wat ik bedoel) en de twee dingen die ik leuk vind aan deze game is dat je meer dingen kunt krijgen zonder te betalen voor lidmaatschap dan welke dan ook andere game en je kunt door de gebruiker gemaakte levels spelen zonder lidmaatschap
Geweldige app, maar het zegt dat het derde mijlpaalding binnenkort komt. Deze app is sinds 2017 niet meer bijgewerkt. Verbeter je spel en zorg ervoor dat dat derde mijlpaalding daadwerkelijk uitkomt. Ik heb het gevoel dat de uitvinders van dit spel dat zouden moeten doen, zoals dit spel zegt, en zorg ervoor dat die mijlpaal snel komt. Maar het is een gaaf spel.
het werkt de eerste keer goed, en dan laadt het de tweede keer niet. Spel is goed, maar deze glitch verpest het.
Deze game is erg moeilijk om te spelen en ze laten je in het begin geen tutorial zien om de basis te leren
Ik denk dat de niveaus goed zijn, er zijn gewoon te veel toevoegingen en de niveaus zijn kort en te gemakkelijk, maar de muziek is erg pakkend, inclusief monsterdans van Frontline en ruimtepiraten ze hebben allemaal de beste muziekaanvaller is moeilijk omdat er zoveel drie spikes zijn springt
Eerste paar levels, erg leuk. Maar toen het bij de hardere aankwam, zou het niet springen als ik ze op het scherm plakte
Deze app is echt heel cool, je kunt doen wat je maar wilt en een of ander online niveau voor de lol en het echt heel erg populairste spel dat ooit is gemaakt en echt leuk, maar soms kom je in de problemen als je altijd doodgaat, maar de alle niveaus zijn veel, maar het stopte alleen bij 183 of 182 niveaus
Stom het is gewoon een virus
Dit spel is echt goed. Maar sinds kort kan het dagelijkse niveau niet eens laden. Maar deze game is al sinds mijn kindertijd bij mij, en alles in één, het is best goed. Behalve dat de updates nooit komen. 3 sterren van mij.
Het is de enige game die mijn helderheid willekeurig verandert en het laatste niveau op de eerste wereld heeft er geen tijd aan besteed omdat de timing zo slecht is en de game mijn tikken vertraagt, terwijl er bij het sms'en geen vertraging is
lay-outs begrijp ik niet, de besturing is laat Ik word woedend door het spel, vooral ronde 1 het niveau waarop ik tik laat me springen 5 seconden nadat de lay-outs door elkaar zijn gegooid Ik raas elke dag en HET IS ZELFS MIJN VAKANTIE! 😡😡
Deze game is veel beter dan de gratis versie van Geometry Dash. Voor dit spel kun je je spelersnaam invoeren.
ik hou van het spel. Ik heb eerder harde games meegemaakt, maar dit is gewoon aan de top. het heeft zoveel niveaus en moeilijker als je omhoog gaat. je wordt beter naarmate je meer speelt en er is ook een vrachtwagen vol geweldige skins. oh en nog een ding, HET HEEFT EEN FLIPPING SHOP!
stom
er zijn iets te veel reclames
Het is een leuk spel, maar er zijn echt veel toevoegingen
Voor een gratis GD-spel is dit best goed. Het is een beetje anders dan de andere spellen, de niveaus zijn zeker korter en er is eigenlijk een vast verloop, maar ik kan een kleine verandering waarderen. Deze app is eerlijk gezegd goed voor iedereen; als je een beginner bent die wil oefenen, een f2p die op zoek is naar meer niveaus of zelfs een volledige versie. veteraan zoals ik die gewoon iets nieuws wil. Goed gedaan Robtop!
Aan alle 1 sterren, dus je ziet dit, het spel is niet het probleem. Het apparaat is. Ik speel op mijn telefoon, en hoewel er nogal wat advertenties zijn, werkt het nog steeds prima. Over advertenties gesproken, als er geen advertenties waren, zou het spel niet gratis zijn. Hoe moeten ze anders geld verdienen? Mijn werkelijke beoordeling is 5 sterren.
Je verdient deze 1-sterrenbeoordeling. Het laat me springen als ik niet eens op het scherm tik en het maakt frontlinies bijna onmogelijk. Ik verwijder dit spel en ik kom nooit meer terug. Ik hoop dat dit spel nooit zal slagen en dat de 5-sterrenbeoordelingen worden omgezet in 1-sterbeoordelingen.
deze game is laggy op elke elektronische en oneerlijke omdat elke keer dat je het scherm aanraakt het het niet direct doet elke keer dat je erop tikt, dus ik krijg dit spel op 1
Geweldig spel, goede introductie tot geometrie dash voor nieuwe spelers
Ok ten eerste telt het mijn sprong soms niet en sfer of in een niveau dit domme meisje speelt op haar ipad van drums en de advertentie is zooooooo lang, ik moet zo lang wachten tot ik weer bij het spel ben! ik geef dit spel een 1 ster
Deze game heeft zoveel bugs om zo lang uit te zijn. De mechanica van deze game is afschuwelijk en je kunt geen account maken omdat er alleen maar staat "E-mail is ongeldig" en sindsdien niet meer. Niet downloaden. Voorkom dat je apparaat kapot gaat
Echt leuk, maar je hebt geen toegang tot veel functies zonder de volledige versie te hebben. Toch is het zo goed als gratis apps kunnen krijgen, dus ik vind het geweldig! Maar ik zou het liever hebben als de muziek niet gedownload hoeft te worden of als er tenminste een sample van de muziek is; zou veel helpen met hoeveel opslagruimte het spel in beslag neemt.
Alleen gebruiken na het verslaan van het verhaal is het spelen van online levels in 2.2, maar totdat 2.2 uitkomt, is dat best handig
Emily’s Dreams: Save the Hotel. Jigsaw puzzles Hlavolamy wlax
Deze game is een erg leuke game. Als ik de niveaus zou moeten beoordelen, zou Monster Dance Party zeker de beste muziek hebben en het is het moeilijkste niveau. het gemakkelijkste niveau in het spel is ruimtepiraten. heeft echter meer levels nodig, ik heb het spel bijna uitgespeeld en ik wil meer.
Wel leuk alleen ik krijg er agressie van XD
Wel grappig
Ik hou echt van dit spel. Het enige probleem is dat er geen handschoenen zijn, dus de enige manier om scherven te krijgen is door kisten te openen. Dat gaat goed voor mij, maar het is een heel langzaam proces. Het is ook niet de bedoeling dat er demonen in zitten, maar terwijl ik door de levels scrolde, vond ik een harde demon genaamd negen cirkels. Verder is het een geweldig spel.
Geometry Dash World არკადული hwsn
Deze game zorgt er misschien voor dat ik 4 suïcidale dingen tegelijk wil doen, maar naar mijn mening is het best goed als monsterdance off mogelijk was.