Post by lacenasucland on Feb 18, 2022 11:58:44 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ultimate Fishing Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ultimate Fishing Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange alle hack ▞▞▞
▞▞▞ Ultimate Fishing Simulator 2022 version ▞▞▞
Dårlig spill, det forteller deg ikke engang hvordan du fanger fisken
Fortsett å forbedre dette spillet, fordi jeg elsker å fiske
ÆSJJJ, så dumt spill
Turneringsmodusen fungerer ikke, noe som gjør det vanskelig å tjene penger, noe som er hele målet med spillet
Off The Road - OTR Open World Driving Poygalar zyy
Det ok
Ultimate Fishing Simulator Simulatie gicw
Det er bra spill
Bra spill trenger bare en oppdatering som realistisk grafikk
Veldig bra Bare kanskje du kan legge til som bittalarmer og spor for karpefiske
Ultimate Fishing Simulator Simulacije wpk
Ultimate Fishing Simulator Simulazione kztw
Det er en god spillgrafikk er bra, har bare spilt et par dager, så jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg liker den, men vil oppdateres etter at jeg har spilt en stund
Forferdelige kontroller
kontrollene må snus
instruksjonene er ikke klare
Brq
Freak dette spillet og skaperne
Jeg trodde jeg kjente igjen dette spillet. Jeg pleide å ha den på en annen telefon. Jeg elsker denne fiskesimulatoren. Det er den mest realistiske jeg har funnet der ute. Men vet ikke hva som skjedde, men nå er det veldig vanskelig å lese oppdragene på grunn av at fonten er så liten og jeg har problemer med å få fisken til å registrere seg på oppdragene. Jeg tror det er det samme spillet, men jeg husker det fungerte bedre sist jeg spilte det.
Ultimate Fishing Simulator Penyelakuan lelu
dette er det beste fiskespillet her som jeg har funnet. Jeg liker spillet. Det eneste problemet jeg har er at det tar evigheter å legge til mynter for å kjøpe bedre kart hvis de endrer det problemet, vil jeg gi det 5 stjerner og bruke penger på det inntil da finner jeg et bedre spill
Det kan bli bedre. Det er måter dette spillet kan forbedres på
Bra spill jeg liker hvordan du kan plukke agn og takle
Jeg liker virkelig hvordan du kan gå til andre deler av elven eller innsjøen du fisker, bra spill!
Omtrent 98 % på nivå med PC-versjonen. Det eneste er at agn skal være enda mer fiskespesifikke.
Bra spill! Jeg elsker virkelig hvordan du kan bevege deg fritt og fiske på forskjellige steder i hvert område. Jeg har aldri sett noe lignende før! Jeg liker også hvordan det ikke er så galt å rulle inn fisken, og jeg trenger ikke hele tiden å bekymre meg for snørespenningen. Ærlig talt, det er et av de mer avslappende fiskespillene. Min eneste klage er at grafikken definitivt trenger mer arbeid.
Dette er en flott fiskesimutater akkurat som den sier at den er veldig morsom og har god grafikk for et mobilspill, det tar litt tid å få en båt eller ekkolodd for å vite hvor fisken er, men du trenger det egentlig ikke for å fange fisk.
Kan du være så snill å lage baitcasting fiskesnellen. Jeg ville elske den, så gir jeg den fem stjerner hvis du gjør det
hva skal jeg gjøre for å fange KARPE OVER 4,80 kg i SAINTE-DODE LAKE? det er frustrerende,,jeg kunne bare fange under 3 kg karpe
Når jeg åpner den stopper den
Spillet er morsomt, kan du lage flere fiskespill. Det er så gøy at jeg elsker å fiske
Bra, men ikke bra
Appen er ok, men ikke nok størrelsesvariasjoner av fisk til å begynne med for meg. Holdt ikke oppmerksomheten min.
Hvis du i det virkelige liv måtte bruke flere uker på å fange brasme, mort og karpe, før du fikk noen ekte fisk, ville ikke fiske eksistert som en sport. Denne appen er søppel.
Det er en veldig morsom spill-ID sier det beste fiskespillet for moblie fortsett med det gode arbeidet!
waaaa så bra ah
Herre for en pengegrabber her. ALT i dette spillet er uhyrlig overpriset, og det tar EVIGHET å komme opp dit uten faktiske penger involvert. Bra spill og det er morsomt, men det som fikk meg til å kaste bort fra det var nettopp det.
alt for mange feil og krasjer for mye